Battlefield 3 Multiplayer

 

Dosavadní informace, které o multiplayeru víme (k 30.6.2011):
 
Hra: Battlefield 3
Žánr: First Person Shooter
Vývojář: DICE
Vydavatel: EA
Datum vydání: 25. října (Október), 2011
Datum betaverze: září (September) 2011 (multiplatformní)
Stádium vývoje: Pre-Alpha
Herní engine: Frostbite 2.0
Ozvučení: Kompletně nové nahrávky
Animace pohybu: Technologie ANT od EA Sports
 
HW specifikace počítače použitého pro prezentování dema BF3:
Grafická karta: NVIDIA GTX580
 
Bonusy k předobjednávkám:
 
Rozšiřující balíček Back to Karkand
Balíček Physical Warfare Pack
Type 88 LMG (Exkluzivní zbraň)
DAO-12 Shotgun (Okamžitý přístup – od prvního dne)
Flash Suppressor (Exkluzivní modifikace pro odstřelovací pušku SKS)
Flešetová munice (Exkluzivní munice)
Rozšiřující balíček:
 
Back to Karkand
Čtyři předělané mapy z BF2
Wake Island
Strike at Karkand
Gulf of Oman
Sharqi Peninsula
Klasické zbraně a vozidla z BF2
Unikátní ocenění
Nové achievementy a trophies
Stažitelný obsah:
 
Bude oznámeno – Třikrát více než v případě BFBC2
Lokace v kampani (kde budeme hrát):
 
Severní Amerika
Evropa
Blízký východ
Herní módy:
 
Kampaň
Kooperační kampaň
Multiplayer (Conquest, Rush, Team Deathmatch a další?)
Obyčejný herní mód a Hardcore mód
Vojenské jednotky (bojové strany):
 
Američtí mariňáci (US Marines)
Jednotky PLR (People’s Liberation and Resistance)
Rusko (Spetsnaz)
Herní vlastnosti:
 
Multiplayer pro 64 hráčů na PC a 24 hráčů na konzolích
Battlelog (sociální sítě a služby)
Záznam statistik v reálném čase (aktualizace v řádu vteřin)
Možnost hovořit k ostatním hráčům
Tvorba čet (klanů)
A další…
Dedikované servery skrze poskytovatele serverů
Podpora pro DX 10 a DX11
Podpora pro technologie Eyefinity
Pozemní, vzdušní a vodní vozidla (tanky, LAV – lehká obrněná vozidla, helikoptéry, stíhačky a další)
Podpora pro osamělé vlky (hráče jednotlivce) a týmovou hru
Nepotvrzené „komunitou chtěné“ věci:
 
Battle Recorder nebo jakýkoliv jiný nahrávač uvnitř hry
Rozkazová růžice
Mod tools (nástroje pro tvorbu módů a map)
Veřejné serverové soubory (pro vytváření vlastních serverů)
Nové věci pro BF sérii a její hratelnost/mechanismy (nebo staré věci z BF her, které nejsou v BC2):
 
3D Spotting (nová forma, bude oznámeno)
Čtyřčlenné čety, včetně velitele čety (Squad leadera)
Informace o respawnování (rození) čet:
Zobrazen odpočet za jak dlouho se může člen čety narodit a na kom
Rození čet pouze na veliteli čety (ten kdo ji první vytvořil). Velitel čety se může narodit na jakémkoliv členovi čety
Rozkladatelné dvojnožky
Prostě zazoomujte (přibližte) na jakémkoliv rovném podkladu (krabice, střecha auta) a dvojnožka se automaticky rozloží
Redukuje úhly míření (90°doleva a doprava), ale přidává přesnost
Statistiky na obrazovce smrti
Kolik jsi zabil lidí? Kolikrát jsi zabil ty ho a on tebe?
Když zemřeš, můžeš vidět kolik životů zbylo tomu kdo tě zabil
Odtáhni padlé spolubojovníky do bezpečí (pouze v singleplayeru?)
Volitelný nůž (možnost ho vzít do ruky a chodit s ním) a rychlé kuchání (quick-knifing)
Více dramatické animace
K zabití zepředu jsou potřeba 2 máchnutí nožem (něco jako kliknutí pravým tlačítkem myši v Counter Striku)
Padající kousky zdí (cihly) mohou zranit/zabít vojáky
Momentálně nečiní žádné poškození vozidlům, jenom vojákům vystaveným padajícím částem
Palebné módy: jednotlivé dávky, polo-automatická střela, plně automatická střelba
Zadržení dechu při střílení skrze hledáček sniperky
Silné houpání po skončení zadrženého dechu
Více houpání při normálním míření než při zadrženém dechu
Držení levého tlačítka pro oživení spoluhráčů
Lze odmítnou oživení
Jakmile medik použije defibrilátory na padlého vojáka, hráč se může rozhodnout zda se nechá oživit nebo umře a narodí se jako obvykle
Imobilizování (znehybnění) vozidel
Vozidla se stanou imobilizována těsně před výbuchem, dovolí tak posádce vystoupit a inženýrům vozidlo opravit
Posmrtná kamera (nová forma, bude oznámeno)
Krytí za objekty
Rozkládání zbraní na různé rovné povrchy
Rozdílné klávesy pro zvedání kitů (výzbroj padlého vojáka) a odjišťování bomb na MCOMech (krabice v módu Rush)
Takže se nestane situace kdy místo odjišťování MCOMů zvedáte kity padlých vojáků (tak jako v BC2)
Lehání
Opatření kvůli vyváženosti hry: Optika od snipera se bude ve slunečních paprscích lesknout a bude tak prozrazovat pozici
Opatření kvůli vyváženosti hry: Lehání a následné zvedání zabere nějaký čas (ochrana před dolphin divingem)
Možnost ničit zdroje světla k ztmavení prostředí (místností)
Klouzání se [asi něco na styl v Crysis 2 - poznámka redakce]
Získání nepřátelské psí známky skrze tiché zabití nožem (kuchnutí do zad)
Upravitelné psí známky
Podpůrná/krycí palba (suppresion)
Rozmazání obrazu a další efekty odrazující nepřítele od střelby zpět na vás
Přídavky na zbraně [pravděpodobně větší zásobníky, tlumiče, svítilny, apod.. - poznámka redakce]
Dezorientování nepřátel pomocí přídavné svítilny
Povolání:
 
Assault (Voják) – Jeho prací je boj v přední linii a fungování jako medik. Používá útočné pušky.
Engineer (Inženýr)– Jeho prací je ničit nepřátelská vozidla a opravování přátelských vozidel. Používá samopaly.
Recon/Sniper (Průzkumník/Odstřelovač) – Jeho prací je provádění podpory na dlouhou vzdálenost a chystání výbušných pastí. Používá odstřelovací pušky.
Support (Podpora) – Jeho prací je provádění podpůrné palby a doplňování zásob munice. Používá lehké kulomety.
Zdroj : www.battlefield-3.cz